Politica de returnare
Potrivit Ordonantei 130/2000 cu modificarile aduse prin Legea 51/2003, Legea 365/2002, Legea 363/2007 si OUG 174/2008 - privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri suportate de catre consumator vor fi cheltuielile directe de returnare a produselor.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, sa aiba ambalajul original, cu toate accesoriile, nefolosit, cu etichetele intacte si documentele insotitoare. Rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur prin transfer bancar, mandat postal sau prin alta metoda ceruta in mod expres de catre client. Nu acceptam returnarea produselor desfacute, care prezinta modificari fizice de orice fel.
Daca www. almanatural.net livreaza un produs gresit, aceasta va suporta cheltuiala transportului si va schimba produsul. In cazul in care se doreste inlocuirea produsului, produsul inlocuitor poate avea pret egal sau mai mare decat cel inlocuit.
Termenul de valabilitate si calitatea produselor oferite de Almanatural.net depind de modul de pastrare si de utilizare adoptat de client. Compania nu isi asuma responsabilitatea pentru deteriorarea si efectele nedorite ale produselor care nu au fost pastrate sau utilizate in conformitate cu specificatiile mentionate pe site sau pe ambalaj.
Clientul are obligatia sa verifice comanda primita si sa anunte Almanatural în termen de cel mult 3 zile in cazul in care a constatat diferente, erori sau neconformitati. Notificarile trimise dupa acest termen nu vor fi luate in considerare.
In cazul in care produsul achizitionat nu corespunde specificatiilor de pe site sau prezinta greseli de fabricatie, clientul trebuie să anunte Almanatural in scris si il poate returna fara a suporta taxele de expediere. Magazinul se angajeaza sa inlocuiasca produsul respectiv cu unul conform sau sa restituie contravaloarea lui. Clientii sunt rugati sa fotografieze coletele pe care le primesc deteriorate si sa intocmeasca impreuna cu curierul un proces verbal in care sa specifice neregulile constatate, inainte de a refuza coletele respective.
Daca in colet au fost puse in mod eronat si alte produse decat cele comandate de client, acesta este rugat sa informeze Almanatural si va fi scutit de plata contravalorii lor. In cazul in care clientul constata lipsa unor produse din colet sau erori in factura , trebuie sa le reclame in scris in termen de 48 de ore de la primirea coletului.
Produsele returnate din cauza unor probleme de calitate vor fi inspectate de Almanatural pe baza procedurilor interne, iar daca aceasta constata ca nu sunt probleme de calitate, rambursarea nu va fi acceptata.
Important de mentinonat este faptul ca anumite produse presupun conditii de pastrare specifice astfel incat reclamatii ulterioare de calitate nu pot fi primite avand in vedere lipsa controlului nostru pentru conditiile de pastrare si manipulare. Totodata unele produse prezinta in mod natural sedimente, aglomerari sau un miros specific. Aceste aspecte nu constituie probleme de calitate, iar inainte de a le reclama va rugam sa cititi descrierea produsului unde sunt specificate clar ingredientele si caracteristicile acestora.
In cazul in care clientul a beneficiat de reducere sau de gratuitate a transportului in urma unei comenzi peste o anumită valoare, daca prin returnarea unuia sau mai multor produse din respectiva comanda nu se va ma incadra in limita de reducere sau de gratuitate a transportului, clientul va avea obligaţia să returneze si valoarea acesteia, prin reducerea in mod corespunzator a contravalorii produselor returnate.
Garantia produselor
Conditiile de garantie acordate produselor livrate sunt in conformitate cu Legea 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora si O.G. 21/1992 privind protectia consumatorilor, actualizata.
La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect in ambalajul original, impreuna cu accesoriile aferente si o copie a facturii fiscale. In situatia in care produsele nu sunt insotite de aceste documente, ele pot fi returnate solicitantului/expeditorului dar fara a i se solutiona eventuala reclamatie.
Produsele cosmetice comercializate prin intermediul site-ului, care se pot deteriora, care expira repede sau nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau de igiena si care au fost desigilate de catre consumator sunt exceptate de la dreptul de retragere conform prevederilor art. 16, lit. d si e din OUG 34/2014, actualizata.
Nu se accepta pentru retur produse care prezinta urme de uzura sau consum, produse personalizate conform cerintelor clientului, produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, produse fara ambalajul original sau cu ambalajul deteriorat.
Almanatural va rambursa contravaloarea produselor folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita de client pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care acesta si-a exprimat optiunea expresa pentru o alta modalitate de rambursare.
Orice modificare a comenzii efectuate survenita inainte de a fii expediata va fii solutionata telefonic fara costuri suplimentare.
Toate reclamatiile referitoare la lipsuri din colet, la neconformitatea produselor, erori de facturare sau primirea de alte produse decat cele comandate, clientul trebuie sa le efectueze in termen de cel mult 3 zile de la primirea coletului, in caz contrar acestea nu vor fi luate in considerare.
Pentru inregistrarea unei reclamatii clientul va trebui sa completeze un formular accesand rubrica Contact din cadrul site-ului Almanatural.net, sa trimita un mail la adresa almanatural07@gmail.com sau sa sune la numarul afisat pe site.
Scopul nostru este sa asiguram satisfactia cumparatorului in procent de 100%.